IVACE Internacional i les Cambres de Comerç, en col·laboració amb ICEX, continuem treballant junts i unint els nostres esforços per a oferir a les empreses tota la informació necessària per al seu procés d’internacionalització i fer arribar el nostre suport a tots els racons de la Comunitat Valenciana. I més encara en un escenari creat per la pandèmia provocada per la Covid-19.
Per això, posem a la teua disposició tota una bateria de seminaris online gratuïts sobre temes amolt diversos en els quals intervenen persones amb experiència i coneixement del comerç internacional.
En l’escenari de canvis i incertesa que ha provocat la crisi de la Covid-19, és imprescindible comptar amb informació fiable i actualitzada sobre l’evolució dels mercats, amb les claus de com cada sector ha d’adaptar-se per a mantindre el seu negoci. Les empreses que més ràpid s’adapten per a respondre a les demandes del mercat internacional són aquelles que resistiran millor i podran aprofitar les oportunitats.
Consulta els Webinaris GlobalCV ja celebrats:
Com afectarà la pandèmia a l'economia europea i espanyola? | El futur de la globalització després del Coronavirus i la seua implicació en les exportacions valencianes. | Internacionalitza Digital. Com LinkedIn pot donar major notorietat i presència internacional a la teua empresa |
|
|
|
Ajudes econòmiques a fons perdut
Ajudes de la Direcció General d'internacionalització.
En les ajudes previstes per a la promoció exterior de les empreses de la Comunitat Valenciana es contempla el suport econòmic per a despeses associades a la implementació de l'estratègia de màrqueting digital o ecommerce internacional:
- Publicitat o inscripció en portals o directors on-line o mercats electrònics internacionals
- Campanyes de comunicació online directament vinculades amb el pla d'internacionalització, dirigides a treballar el posicionament de continguts, gestió de xarxes socials, campanyes d'email màrqueting, i uns altres.
- Creació i adaptació a mercats internacionals tant de material promocional com de pàgina web
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Punts Clau en el CrossBorder Ecommerce - EcommTerms La incorporació del comerç electrònic com a canal de venda genera una sèrie de punts crítics quant a planificació, arquitectura, disseny, i fins i tot implicacions sobre logística i fiscalitat. Quan l'estratègia és internacional, ens trobem amb el cross-border e-commerce o comerç digital transfronterer amb els seus propis EcommTerms. En aquest seminari t'explicarem quins són els EcommTerms i la manera d'afrontar-los per a aconseguir minimitzar el risc en la venda dels nostres productes |
Ecommerce a la Xina El mercat online a la Xina continua en creixement, especialment en aquest moment en el qual el model de consum de la població xinesa ha experimentat una ràpida transformació i l'online s'ha convertit en un dels principals canals de venda. Es tracta d'un mercat complex i dinàmic, que compta amb una gran diversitat de plataformes, amb diversitat d'utilitats. Presenta grans oportunitats per a empreses estrangeres, que han de conéixer el seu funcionament per a poder aprofitar les ocasions que presenta. En aquest webinari oferirem una visió general del mercat xinés, amb informació sobre les principals plataformes online i el seu funcionament, el funcionament de les plataformes de venda transfrontereres, així com les dificultats a les quals s'enfronten les empreses estrangeres per a la venda dels seus productes online a la Xina |
Comerç online als Estats Units Coneixerem les perspectives del comerç online en el mercat en línia més potent d'occident i els avantatges d'accedir a aquest mercat. El perfil del client, els productes susceptibles o els requisits tècnics, entre altres qüestions |
|||
T'ajudem a desenvolupar una esratègia de venda online en el mercat, de la mà de la nosra Xarxa Exterior:
- Dades i xifres d'oferta i demanda de comerç electrònic al país.
- Análisi de la competència més rellevant i la seua presència en el mercat a través d'estratègies de ecommerce i marketplaces.
- Aspectes a tindre en compte per a la comercialització online del producte o servei en concret, amb la finalitat de conéixer qualsevol possible barrera d'entrada: normatives i reglamentacions a tindre en compte i gestions necessàries per a poder articular una estratègia de comercialització online en el mercat (fiscals, duaneres, comercials); identificació i definició de possibles costos d'entrada en el mercat i identificació de marges comercials que es treballen; definició d'elements de màrqueting a considerar per a l'estratègia de comercialització online en el mercat.
Identificació personalitzada dels marketplaces o plataformes de venda online més adequats, tant verticals com horitzontals:
- S'estudiarà el producte i s'indicarà el tipus de plataforma i el perfil del consumidor, així com els criteris en els quals se centra l'anàlisi i que justificaran la selecció
- Identificació de tots els aspectes clau sobre el funcionament de cadascun dels marketplaces o plataformes suggerides: procés per a ser llistat en cada marketplace o plataforma suggerida, revisió de requeriments legals i la revisió de qualsevol altra mena de requisit que s'haja de tindre en compte (anàlisi de qualsevol altre requisit necessari per a planificar la presència en el cada marketplace concret, els costos que implica, els marges comercials que es treballen, i els elements de màrqueting a considerar en cada cas). Identificació dels contactes rellevants en cadascun d'ells.
- Conclusions de la idoneïtat de cadascuna de les plataformes o els marketplaces considerats i de la seua integració en l'estratègia digital de l'empresa.
Suport per a la identificació de proveïdors de serveis o solucions necessaris per a implementar la teua estratègia de venda en línia. Proveïdors externs sense relació amb l'Ivace que et poden ajudar en la teua estratègia.
- Proveïdors locals per a l'assessorament legal/fiscal o per a la creació d'una empresa en destinació si fora necessari.
- Proveïdors o operadors logístics locals.
- Proveïdors locals de màrqueting digital per al desenvolupament de les campanyes necessàries sobre la base dels objectius plantejats.
- Qualsevol altre tipus de proveïdor de servei o solució necessari en cada cas (traduccions, etc..)
Contacta amb nosaltres per a solucionar qualsevol dubte o per a sol·licitar el servei en Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
© 2020, Generalitat
Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Institut Valencià de Competitivitat i Innovació