Generalitat Valenciana Ivace

Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç

Seleccioni el seu idioma

  • VAL
  • ES
.

Carpeta ciutadana | IVACE SocialMediaIcon 02b

Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç
  • INICI
    • Notes de premsa
  • AJUDES
    • Ajudes vigents
    • Totes les ajudes
    • Ara empreses
    • Innovació i R+D
    • Energia
    • Internacional
    • Indústria i parcs empresarials
    • Beques
    • Bo social tèrmic
    • Ajudes concedides
    • Portal ajudes Ministeris
    • Avisos
  • SERVEIS
    • Internacionalització
    • Certificació energètica edificis
    • Comunitats energètiques
    • Patents i Marques
    • Comercialització parcel·les
    • Inspecció Tècnica Vehicles
    • Metrologia legal
    • Seguretat industrial
    • Red PI+D+I
    • Informació i Consultes
  • XARXA INNOVACIÓ
    • Centres Tecnològics
    • Emprenedoria innovadora
  • EUROPA OPORTUNITATS
  • DOCUMENTS
    • Energia. Publicacions
    • Internacionalització. Informes
    • Descàrregues
  • CONEIX L'IVACE
    • Qui som
    • Carta de serveis
    • Transparència
    • Fons estructurals
    • Fons Next Generation
    • Contacte
  1. Estàs aquí: 
  2. Inici
  3. Notícies
  4. Notes de premsa

Ivace+i Internacional organitza la participació d’empreses de la Comunitat Valenciana en la fira Summer Fancy Food a Nova York

Detalls
Isabel Sobejano Torralba logo
Notas de prensa
01 Juliol 2026

260630 IND Foto1 FancyFoodIvace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Indústria, Turisme, Innovació i Comerç que dirigix Marián Cano, promociona la gastronomia i els productes agroalimentaris de la Comunitat Valenciana en la fira Summer Fancy Food, que se celebra a Nova York.

Llegeix més …

Marián Cano destaca “l’oportunitat de construir una aliança amb el Marroc que permeta als dos territoris un millor posicionament global”

Detalls
Isabel Sobejano Torralba logo
Notas de prensa
01 Juliol 2026

260622 Foto1 encuentro marruecos CEVLa consellera d’Indústria, Turisme, Innovació i Comerç, Marián Cano, ha destacat la relació natural de la Comunitat Valenciana amb el Marroc i ha assenyalat “l’oportunitat de fer un pas més i construir una aliança industrial, tecnològica i logística que ens permeta generar valor i competir junts a Europa, en el Mediterrani i també a Àfrica”.

Llegeix més …

Ivace+i destina 2,5 milions d’euros per a facilitar la introducció de mesures d’eficiència energètica en empreses i entitats

Detalls
Amparo Cañete logo
Notas de prensa
30 Juny 2026

IND FOTO eficienciaenergeticaL’Institut Valencià de Competitivitat i Innovació (Ivace+i), organisme dependent de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme que dirigix Marián Cano ha convocat les ajudes per a facilitar la reducció del consum energètic en els sectors econòmics de la Comunitat Valenciana, a través de la introducció de mesures d’estalvi i l’eficiència energètica (30-6-26)

Llegeix més …

La Generalitat ja ha abonat 27 milions d’euros del Bo Social Tèrmic 2025 a prop de 194.000 beneficiaris

Detalls
Esther Cloquell Llario logo
Notas de prensa
28 Juny 2026

La Generalitat, a través d’Ivace+i, ha abonat els pagaments corresponents al Bo Social Tèrmic 2025 a un total de 193.629 persones beneficiàries de la Comunitat Valenciana, per un import de 27 milions d’euros. Este volum d’execució suposa el 90 % del pressupost global de 30 milions d’euros, per la qual cosa la pràctica totalitat dels pagaments es troba ja realitzada, i únicament  queden pendents alguns expedients per incidències puntuals.(28-6-26)

Llegeix més …

El Consell concedix un milió d’euros per a fer costat a 19 clústers de la Comunitat Valenciana en les seues diferents fases de desenrotllament

Detalls
Esther Cloquell Llario logo
Notas de prensa
21 Juny 2026

260621 IND foto concesión clústeres

La Conselleria d’Indústria, Turisme, Innovació i Comerç ha concedit, per mitjà d’Ivace+i, un total d’1.045.094 euros a 19 clústers empresarials de la Comunitat Valenciana per a reforçar la seua activitat, la seua consolidació i el seu creixement en les diferents fases de desenrotllament.

Esta inversió s’emmarca en la primera convocatòria específica de la Generalitat per a fer costat a les agrupacions empresarials durant els exercicis 2025 i 2026, dotada amb un pressupost d’1,85 milions d’euros. Les ajudes cobriran entre el 50 % i el 100 % dels projectes, amb un import màxim de 150.000 euros, en funció del programa. (21-6-26)

Llegeix més …

Més articles …

  1. La Generalitat mobilitza prop de 43 milions d’euros per a donar suport a la indústria i la recuperació econòmica de la Ribera Alta
  2. Ivace+i finança amb 200.000 euros el desenvolupament de la primera metodologia científica per al disseny i validació de calçat “barefoot”, que respecta la biomecànica natural del peu
  3. Ivace+i Internacional promociona el moble i l’interiorisme de la Comunitat Valenciana amb una missió de prescriptors procedent del Marroc
  4. El Consell dona suport a l’aposta d’Almoradí per impulsar nou sòl industrial, atraure inversions i generar ocupació

Subcategories

Notas de prensa Ara Empreses

Pàgina 1 de 411
  • Inici
  • Ant
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Següent
  • Final
  • Inici
  • Transparència
  • Integritat
  • Descàrregues
  • Queixes i suggeriments
  • Contacte
  • Accessibilitat
  • Nota Legal
  • Protecció de dades
  • Política de cookies

© 2026, Generalitat  •  Conselleria d’Indústria, Turisme, Innovació i Comerç  •  Institut Valencià de Competitivitat Empresarial


Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per a millorar el contingut ofert.

Més informació