Punts Clau en el CrossBorder Ecommerce - EcommTerms La incorporació del comerç electrònic com a canal de venda genera una sèrie de punts crítics quant a planificació, arquitectura, disseny, i fins i tot implicacions sobre logística i fiscalitat. Quan l'estratègia és internacional, ens trobem amb el cross-border e-commerce o comerç digital transfronterer amb els seus propis EcommTerms. En aquest seminari t'explicarem quins són els EcommTerms i la manera d'afrontar-los per a aconseguir minimitzar el risc en la venda dels nostres productes |
Ecommerce a la Xina El mercat online a la Xina continua en creixement, especialment en aquest moment en el qual el model de consum de la població xinesa ha experimentat una ràpida transformació i l'online s'ha convertit en un dels principals canals de venda. Es tracta d'un mercat complex i dinàmic, que compta amb una gran diversitat de plataformes, amb diversitat d'utilitats. Presenta grans oportunitats per a empreses estrangeres, que han de conéixer el seu funcionament per a poder aprofitar les ocasions que presenta. En aquest webinari oferirem una visió general del mercat xinés, amb informació sobre les principals plataformes online i el seu funcionament, el funcionament de les plataformes de venda transfrontereres, així com les dificultats a les quals s'enfronten les empreses estrangeres per a la venda dels seus productes online a la Xina |
Comerç online als Estats Units Coneixerem les perspectives del comerç online en el mercat en línia més potent d'occident i els avantatges d'accedir a aquest mercat. El perfil del client, els productes susceptibles o els requisits tècnics, entre altres qüestions |
|||