Deu cellers de la Comunitat Valenciana participaran, durant la segona quinzena del mes d'abril, en una promoció en Vinehoo, grup líder de distribució de vins a la Xina, en una iniciativa organitzada per Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme que gestiona Nuria Montes. (09-04-2024)
La directora general d'Emprenedoria i Internacionalització, Ester Olivas, ha explicat que aquesta acció persegueix “potenciar les vendes de vi de la Comunitat Valenciana en un mercat estratègic com és la Xina i a través d'un grup de distribució líder en el mercat”.
“La promoció serà eminentment en línia i comptarà a més amb un tast de vins en un dels establiments per a donar a conéixer els nostres vins al públic xinés”, ha explicat.
Vinehoo compta amb una plataforma de venda de vi en línia B2C, www.wineyun.com, amb una facturació de més de 180 milions RMB anuals, així com 20 botigues físiques sota el nom 'Banniére, Wine Bars' en diverses ciutats del país.
El grup també distribueix al canal *Horeca, per la qual cosa es considera un grup especialment interessant com a potencial client dels cellers de la Comunitat Valenciana.
“Es tracta d'un grup molt potent, amb mig milió d'usuaris registrats en el seu canal en línia i més de cent mil seguidors en Wechat”, ha indicat Olives.
La promoció consistirà en la presència de vins de la Comunitat Valenciana en el Winebar de Xangai durant el període de la promoció, amb un espai i una decoració específica i amb la degustació de vins.
Així mateix, aquesta promoció es reforçarà amb un bàner promocional de l'acció, la publicació dels vins de la Comunitat Valenciana en la web del grup, així com posts en l'App i en el Wechat del grup.
Moment d'obertura
Després del període de confinament i tancament de fronteres imposat per les autoritats xineses amb motiu de la pandèmia provocada pel coronavirus, el país viu un moment d'obertura que suposa una interessant oportunitat per a les empreses de la Comunitat Valenciana interessades a introduir-se en aquest mercat.
En aquest sentit, la directora general d'Emprenedoria i Internacionalització ha explicat la importància d'aprofitar diferents iniciatives que funcionen com un aparador per a les nostres empreses.
“Es tracta d'una acció, a més, que pot aportar als cellers informació útil sobre el seu potencial i sobre l'acceptació dels seus vins en un mercat tan complex com el xinés”, ha explicat Ester Olivas.