BANNER FEPEVAL INSTAGRAM 01

Els pròxims 13 i 14 de desembre se celebra a Alacant el 3r Congrés d'Àrees Industrials de la Comunitat Valenciana, en què participaran ponents de tot l'Estat espanyol per a exposar les bones pràctiques sobre la gestió integral de les àrees industrials amb l'objectiu d'impulsar la qualitat dels parcs empresarials.(17-11-22)

Aquesta iniciativa, organitzada per la Federació de Parcs Empresarials de la Comunitat Valenciana (Fepeval), compta amb la col·laboració de l'Ivace en el marc de la línia nominativa a la Federació aprovada per l'Institut dins dels pressupostos de la Generalitat, amb la finalitat de donar a conéixer la Llei 14/2018, de gestió, modernització i promoció de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana.

D'aquesta manera, el congrés pretén impulsar una cultura de qualitat en la gestió de les àrees industrials, així com animar a crear les entitats de gestió i modernització (EGM), als parcs empresarials de la Comunitat Valenciana, tant pels gestors mateixos com per les administracions públiques locals, i han implementat la seua funcionalitat en matèries com ara gestió mancomunada de residus, transició col·laborativa energètica, transformació dels espais industrials, mobilitat sostenible i intel·ligent, etc.

Inscripcions obertes

El termini per a les inscripcions ja es troba obert i poden realitzar-se de manera gratuïta a través del formulari del web del congrés: vegeu ací.

Aquesta trobada està dirigida, especialment, a persones empresàries, així com a dirigents i personal tècnic de l'Administració local.