L'activitat promocional en l'exterior desenvolupada per Ivace Internacional es reprén en l'últim quadrimestre de 2020, un any marcat per la pandèmia provocada per la Covid-19.(19-8-2020)

La directora general d'Internacionalització, Maria Dolores Parra, ha explicat que Ivace Internacional reprendrà en l'últim quadrimestre de l'any la seua activitat promocional en els mercats exteriors, "amb la mirada posada a aconseguir nous contactes comercials per a les empreses valencianes en un any complex".

En l'últim quadrimestre de l'any, Ivace Internacional preveu el desenvolupament de 21 accions de promoció en més de 20 mercats entre els quals es compten Singapur, Indonèsia, Vietnam, Filipines, el Senegal, Costa d'Ivori, Camerun, Regne Unit, Mèxic, l'Índia, França o Egipte.

"Des de l'inici de la crisi sanitària, hem oferit a les empreses serveis adaptats a les noves condicions dels mercats exteriors, així com informació de valor afegit des dels mateixos mercats que permeteren a les empreses conéixer la situació real dels mercats", ha indicat.

En l'àmbit de les accions de promoció exterior, Ivace Internacional planteja el 61% de les accions previstes en el darrer quadrimestre de l'any de manera virtual, en un format adaptat que permeta la participació de les empreses valencianes en mercats amb restriccions per a la circulació de persones o on la incidència del Coronavirus siga encara elevada.

Entre les accions previstes figuren 9 missions comercials, 6 missions inverses  d'empreses importadores, 3 encontres empresarials, 1 participació en fira, 1 presentació d'oferta i un seminari sectorial. Una intensa activitat que, en paraules de la directora general d'Internacionalització, María Dolores Parra "persegueix facilitar noves oportunitats de negoci perquè les empreses valencianes diversifiquen els seus mercats i es consoliden en aquells on ja tenen presència".

Les empreses de la Comunitat estan realitzant un enorme esforç per mantindre la seua activitat exportadora davant una situació que ha afectat els mercats de manera global. "Des de l'Ivace - ha afirmat - volem mantindre el nostre suport a les mateixes a través de l'adaptació dels nostres suports i de la creació de nous instruments per a facilitar la seua eixida a l'exterior".

Les missions inverses previstes corresponen als sectors de calcer i la seua indústria auxiliar, joguet, químic, sector editorial i dansa.

Respecte a la resta de missions comercials, Ivace Internacional ha prioritzat mercats de complexitat com Singapur, Indonèsia, Vietnam, Filipines o Egipte. També s'inclouen accions a Europa en mercats com Regne Unit i França.