
Durant la trobada Daniel Moragues ha informat de les competències de l'IMPIVA com a ens públic encarregat de desenvolupar la política de promoció industrial en l'àmbit de les PIME fent especial referència a la important base empresarial estructurada en més d'un 99% per empreses amb menys de 50 empleats.
"Aquesta estructura -ha dit Moragues- condiciona i comporta que la majoria de les empreses necessite col·laborar amb altres i recolzar-se en serveis externs d'Instituts Tecnològics o universitats per a desenvolupar satisfactòriament la seua activitat".
Daniel Moragues ha explicat a la representant colombiana que des del Govern Valencià hi ha en marxa una Estratègia de Política Industrial per al període 2010-2015, centrada en l'empresa com a agent de canvi "i que es constituïx com una clara aposta del Consell per a la millora de la productivitat i la competitivitat de les nostres empreses".
Ampliar foto