El 75% de les empreses del sector del plàstic de la Comunitat Valenciana esperen tancar l’exercici amb un augment o manteniment dels seus nivells de producció (14-11-09)
Para el director general del IMPIVA, Daniel Moragues, estos datos “son un signo esperanzador del esfuerzo que vienen realizando las empresas del sector para afrontar la actual situación económica”.
Per al director general de l’IMPIVA, Daniel Moragues, estes dades “són un signe esperançador de l’esforç que realitzen les empreses del sector per a afrontar l’actual situació econòmica”.
L’Observatori de Mercat creat per AIMPLAS amb el suport de l’IMPIVA naix amb la finalitat d’ajudar a millorar i proporcionar la informació estadística necesaria a les empreses del sector del plàstic a fi que puguen desenrotllar noves estratègies empresarials i al seu torn, aportar-los coneixement sobre l’evolució del sector.
Este sistema d’informació està basat en la participació activa de les empreses del sector ("empreses panelistas") garantint la representativitat i autenticitat de les dades subministrats.
Per al titular de l’IMPIVA "en un mercat com l’actual on és necessari ser cada vegada més competitius, és fonamental tindre ferramentes com esta perquè la informació siga cada vegada més potent, més pròxima a la realitat i l’ús d’estes dades permeta a les empreses guanyar en venatajas competitives".
En el període 2004-2009 les empreses del sector han invertit 160 milions d’euros en 884 projectes industrials que han sigut abonats per la Conselleria de industria, Comerç e Innovación, a través del IMPIVA, amb prop de 42 milions d’euros.
“Estem davant d’un sector amb un gran arrelament en la Comunitat- hi ha assenyalat Daniel Moragues- que està demostrant tindre una enorme capacitat d’innovació que es traduïx en el desenrotllament de projectes que representen un avanç innovador i una oportunitat de mercat per a les indústries”.
El sector del plàstic representa el 21% de les empreses que formen part de les indústries del plàstic espanyola i empra a la quinta part dels seus treballadors
Per al director general de l’IMPIVA, Daniel Moragues, estes dades “són un signe esperançador de l’esforç que realitzen les empreses del sector per a afrontar l’actual situació econòmica”.
L’Observatori de Mercat creat per AIMPLAS amb el suport de l’IMPIVA naix amb la finalitat d’ajudar a millorar i proporcionar la informació estadística necesaria a les empreses del sector del plàstic a fi que puguen desenrotllar noves estratègies empresarials i al seu torn, aportar-los coneixement sobre l’evolució del sector.
Este sistema d’informació està basat en la participació activa de les empreses del sector ("empreses panelistas") garantint la representativitat i autenticitat de les dades subministrats.
Per al titular de l’IMPIVA "en un mercat com l’actual on és necessari ser cada vegada més competitius, és fonamental tindre ferramentes com esta perquè la informació siga cada vegada més potent, més pròxima a la realitat i l’ús d’estes dades permeta a les empreses guanyar en venatajas competitives".
En el període 2004-2009 les empreses del sector han invertit 160 milions d’euros en 884 projectes industrials que han sigut abonats per la Conselleria de industria, Comerç e Innovación, a través del IMPIVA, amb prop de 42 milions d’euros.
“Estem davant d’un sector amb un gran arrelament en la Comunitat- hi ha assenyalat Daniel Moragues- que està demostrant tindre una enorme capacitat d’innovació que es traduïx en el desenrotllament de projectes que representen un avanç innovador i una oportunitat de mercat per a les indústries”.
El sector del plàstic representa el 21% de les empreses que formen part de les indústries del plàstic espanyola i empra a la quinta part dels seus treballadors