Més de 1.400 xicotetes i mitjanes empreses de la Comunitat se han beneficiada en 2009 de les ajudes que l’IMPIVA concedix a través del Programa Innoempresa per a impulsar la innovació organitzativa, tecnològica i en col·laboració dins de les empreses (26-12-09)



  En  esta convocatòria l’Institut de la Xicoteta i Mitjana Indústria Valenciana ha abonat un total de 738 projectes, prop del 20% dels projectes aprovats a nivell nacional. L’ajuda mitjana que l’IMPIVA concedix a cada projecte aprovat ascendix a 18.000 euros. De els 738 projectes abonats per l’IMPIVA, 668 han sigut promoguts directament per les PIME i els 70 restants a través d’organismes intermedis, els quals han mobilitzat  a 653 empreses. 

El director general de l’IMPIVA, Daniel Moragues, ha destacat la bona acceptació que el programa Innoempresa ha tingut entre les empreses valencianes “cada dia més compromeses amb la innovació” alhora que ha reiterat “el compromís del govern valencià de continuar posant en marxa instruments que ajuden a modernitzar els sectors tradicionals  i a impulsara nou sectors emergents”. 

El Programa Innoempresa (2007-2013) està finançat per la Unió Europea (Fons FEDER), el Ministeri d’Indústria i la Generalitat Valenciana i  gestionat en la Comunitat Valenciana per l’Institut de la Xicoteta i Mitjana Indústria Valenciana. De els 13,3 milions d’euros de pressupost amb què ha comptat el programa Innoempresa en 2009, 5,7 milions d’euros procedixen del Pla  Confiança del govern valencià “el que ens ha permés recolzar més de la mitat de les sol·licituds rebudes” hi ha assenyalat Daniel Moragues. 

En este sentit el titular de l’IMPIVA hi ha assenyalat que amb este fons addicional del Pla Confiança “som la comunitat autònoma que més  ha aportat  al programa Innoempresa (5,7 milions d’euros) per davant de Madrid amb dos milions d’euros i Aragó amb 1,5 milions d’euros”.
       
A través de les ajudes del programa  Innoempresa l’IMPIVA abona els projectes que impulsen la innovació organitzativa i de gestió avançada, la innovació tecnològica i la innovació en col·laboració. Así perquè en esta convocatòria s’han recolzat 626 projectes d’innovació organitzativa i de gestió avançada, 81 projectes d’innovació tecnològica i 31 projectes d’innovació en col·laboració.

Esta web utiliza cookies con el objetivo principal de mejorar la experiencia y navegación del usuario en el portal. Si continúas navegando consideramos que aceptas su uso.