Economia reforça el seu suport a CEVISAMA amb la Stone Gallery, dues missions inverses i els Premis IVACE
Economia reforça el seu suport a CEVISAMA amb la Stone Gallery, dues missions inverses i els Premis IVACE M'agrada Imprimeix Correu

PREMIOS IVACELa Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball ha reforçat enguany el seu suport per CEVISAMA amb el desenvolupament de diverses iniciatives que persegueixen impulsar noves oportunitats de negoci a les empreses de la Comunitat Valenciana (1-2-2020)

El conseller Rafa Climent ha explicat que en l'edició actual de CEVISAMA, que obri les seues portes del 3 al 7 de gener, la conselleria - a través d'Ivace Internacional - desenvoluparà tres iniciatives per a potenciar el caràcter internacional del certamen i propiciar noves oportunitats de negoci a les empreses expositores.

La primera de les actuacions és la missió inversa de compradors francesos que visiten la fira en ser guardonades amb els IVACE Awards for Tile of Spain Promotion, que celebren enguany la seua segona edició. La presència de les majors empreses importadores i distribuïdores de taulells de la Comunitat Valenciana a França culminarà amb la celebració el pròxim 6 de febrer de la gala de lliurament de guardons.

Climent ha assenyalat la importància d'estar "al costat del sector, treballant per a millorar el seu posicionament internacional i la seua competitivitat". Amb la segona edició dels guardons - organitzats per Ivace Internacional amb col·laboració amb ASCER i Cevisama - es persegueix enfortir la imatge de marca en mercats estratègics per al sector", ha indicat.
A aquest acció se suma el desenvolupament per segon any consecutiu de la Stone Gallery, un espai propi en CEVISAMA dedicat a la participació agrupada de 9 empreses de marbre i pedra natural. Aquest espai és possible gràcies a la col·laboració entre l'Ivace, Cevisama i l'Associació Marbre d'Alacant.

Rafa Climent ha explicat que la Stone Gallery "és un espai tipus illa, on 9 empreses de pedra natural exposen els seus productes en un estand de 12 m² per empresa, amb una imatge comuna per a tot l'espai i amb els elements necessaris perquè cada empresa expose de manera individual”. És el segon any que se celebra "encoratjats pels bons resultats de l'edició anterior", ha indicat.

Missió inversa bany i sanitaris

La tercera de les iniciatives és una missió inversa d'empreses compradores estrangeres organitzada per Ivace Internacional en col·laboració amb l'Asociación de Fabricantes Españoles de Equipamiento de Baño, ASEBAN, integrada per 7 empreses importadores i distribuïdores de sanitaris, bany i ceràmica.procedents dels EUA, Rússia i Sèrbia.

Amb motiu d'aquesta missió de compradors, 21 empreses de la Comunitat del sector de sanitaris i bany participants en Cevisama mantindran una agenda personalitzada de reunions amb les 7 empreses importadors convidades.

Les agendes es desenvolupen durant el primer dia de celebració del certamen, en horari de matí i vesprada i el segon dia es deixa lliure a l'empresa perquè conega les novetats i producte que la fira pot oferir a més de les reunions concertades.