Ivace
Sol.licitud Electrònica

Contingut del document:

NECESSITAT DE CERTIFICAT DIGITAL

TRAMITACIÓ DE SOL·LICITUDS I APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ A EXPEDIENTS

BÚSTIA DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS. TERMINIS

RESOLUCIÓ DE PROBLEMES TÈCNICS

 

NECESSITAT DE CERTIFICAT DIGITAL

La tramitació d'expedients en els programes d'IVACE és electrònica. La presentació electrònica requereix que l'entitat sol·licitant dispose durant totes les fases del procediment de certificat de representant d'entitat –o de persona física per als empresaris/àries individuals- emés per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, o per qualsevol entitat reconeguda en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme.
 
Així mateix la sol·licitant podrà autoritzar una altra persona perquè realitze qualsevol tràmit relacionat amb les convocatòries sempre que aquesta autorització conste en el Registre de Representants de l'ACCV (https://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/).
 
Si el moment de presentar la sol·licitud no disposa del certificat digital requerit, no serà possible realitzar el tràmit de cap altra forma ni s'habilitarà un nou termini per a fer-ho de la forma descrita. Per això, aconsellem que, amb temps suficient, s'assegure disposar del corresponent certificat vigent.

 

TRAMITACIÓ DE SOL·LICITUDS I APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ A EXPEDIENTS

La tramitació electrònica es realitza presentant en el registre electrònic de l'IVACE, al qual s'accedeix a través dels enllaços disponibles en la web d'IVACE o de la Generalitat Valenciana, el corresponent formulari de sol·licitud i la resta de documentació requerida. 
 
En les convocatòries de 2020 i successives, serà necessari adjuntar també el fitxer PDF de dades de l'empresa generat en l'aplicació Solicit@ que està accessible en la web d'IVACE. Aquest fitxer es generarà a través d'aquesta aplicació a la qual prèviament haurà d'haver accedit per a introduir/revisar les dades generals de l'empresa que figuren en la base de dades de l'IVACE.
 
Per a presentar una sol·licitud pot accedir a la pàgina del programa disponible en www.ivace.es i en la columna de la dreta trobarà els models i enllaços necessaris per a la tramitació de sol·licituds de nous expedients o el pagament dels ja justificats.

   

 

Es formalitza emplenant un formulari amb les dades del projecte (ubicació, pressupost, etc.) i una sèrie de declaracions (compliment de normatives, altres ajudes, etc.).
 
El procés d'emplenament d'una sol·licitud no és necessari realitzar-lo en una única sessió. Si necessita abandonar l'aplicació la seua sol·licitud quedarà disponible en la seua Carpeta Ciutadana, mantenint les dades ja introduïdes per a reprendre-la quan desitge. Per a accedir a ella ha de fer-ho a partir de l'enllaç retolat com a Carpeta Ciutadana o com a Àrea Personal que sol trobar-se en la part superior dreta de tots els portals de GVA. En la web d'IVACE també disposa de l'enllaç. En aquesta Carpeta Ciutadana també podrà accedir en qualsevol moment a la informació sobre l'estat dels seus expedients i rebre les seues notificacions.
 
Acceso area personal

L'aportació de documentació addicional o qualsevol comunicació relativa a una sol·licitud ja registrada, es realitza també de manera electrònica en el registre electrònic d'IVACE, fent referència al número d'expedient al qual es vol adjuntar el document. S'accedeix seguint el procediment indicat per a la presentació de sol·licituds, però a través de l'enllaç d'aportació de documentació.

  aportar documentacion  

 


BÚSTIA DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS. TERMINIS

És molt important que recorde que les notificacions i avisos que es produïsquen al llarg de la vida administrativa dels seus expedients es rebran en la seua Carpeta Ciutadana, aquesta àrea personal, la forma d'accés de la qual s'ha indicat en l'apartat anterior, funciona com l'adreça electrònica de referència on es remeten notificacions, requeriments d'esmena, avisos d'interés i qualsevol altre tipus de comunicació sobre la gestió de les seues sol·licituds.
 
Per això, és recomanable que revise DIÀRIAMENT la bústia de la seua Carpeta Ciutadana, per a atendre les possibles notificacions rebudes. Li recordem que atendre l'e‐mail de l'àrea personal és responsabilitat de l'empresa sol·licitant de l'ajuda.
El termini disponible per a llegir una notificació és de 10 dies naturals des de la seua recepció en la bústia de la seua àrea personal. Passat aqueix termini, si no s'haguera llegit, s'entendria com rebutjada amb caràcter general i desapareixeria de la seua bústia.
 
Tinga en compte que el rebuig d'una notificació administrativa, també per via electrònica, es fa constar en l'expedient i es tindrà per efectuat el tràmit seguint-se el procediment. Això podria ser causa, per exemple, de minoració, revocació o reintegrament de subvencions, així com motiu d'incórrer en interessos de demora o altres pèrdues econòmiques relacionades.
 
Cada vegada que reba una notificació en la seua bústia de la Carpeta Ciutadana, es remetrà també un correu electrònic d'avís a l'adreça o adreces de correu electrònic que haja registrat en les seues dades de contacte de l'àrea personal, però la consulta directa i diària a la bústia permet evitar fallades de comunicació en el cas que es produïra algun error en el correu electrònic, com a activació de filtres de spam o canvi en les persones receptores d'aqueixos correus i d'aquesta manera evitar que els terminis de recepció i lectura de notificacions s'esgoten.

 

RESOLUCIÓ DE PROBLEMES TÈCNICS

 

•    Si té qualsevol dificultat o problema tècnic per a accedir a l'àrea personal o a una notificació electrònica pot consultar la llista de preguntes freqüents de la GVA i seguir les instruccions que en ella s'indiquen
•    Si té qualsevol dificultat a l'hora de realitzar els seus tràmits en IVACE, és a dir, realitzar una sol·licitud d'ajuda o una aportació de documentació, i es tracta d'un problema és en l'accés inicial al tràmit o en el procés d'identificar-se amb certificat, seguisca igualment les instruccions del punt anterior.

http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion

 

En tots els altres casos envie'ns un correu electrònic a:

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb una explicació detallada del problema i adjuntant captures de pantalla de la seqüència de passos realitzats.